Klantenservice/Garantie
Heeft u vragen over wijn? Zoekt u een speciale wijn? Wilt u weten welke wijn bij welk gerecht past? Neem contact op voor al uw vragen en suggesties.
Advies en assistentie bij het maken van uw wijnkeuze
Wij geven u graag een passend wijnadvies zodat u de beste wijnkeuze kunt maken. Komt u er niet uit? Dan bent u van harte welkom om te bellen, appen, e-mailen of langs te komen voor advies.
Door wie wordt mijn bestelling afgeleverd?
Wij bezorgen uw bestelling met onze eigen bezorgdienst of met Hurry Up Parcels, onze duurzame vervoerspartner die uw bestelling met een glimlach bezorgt.
Klachtafhandeling
Heeft u een klacht over een product of over de dienstverlening?
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected].
Hoe snel reageren wij op uw ingezonden klacht?
U krijgt altijd direct een bevestiging van ontvangst als u een klacht per e-mail hebt gestuurd. Binnen 5 werkdagen ontvangt u een inhoudelijke reactie op uw klacht.
Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht?
Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens is het mogelijk uw klacht voor te leggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform. Online geschillenbeslechting
Vino D'Amigo
Marktplein 6 3261 BZ Oud-Beijerland
E-mail:[email protected]
Website:www.vinodamigo.nl
Telefoon:+31(0)626314040
Zakelijke informatie:
K.v.K. Rotterdam 24308348
B.T.W. 809074837B01IBAN NL82RABO0173667767
ACCIJNS/EXCISE NL00740012120
Wettelijke garantie
“Wij staan als verkoper in voor de kwaliteit voor onze producten. Producten moeten namelijk wel beantwoorden aan de redelijke verwachting die u hiervan als klant mag hebben. Mocht er onverhoopt iets mis zijn, dan vernemen wij dat graag en gaan wij gezamenlijk op zoek naar een passende oplossing. Deze ‘wettelijke garantie’ geldt onverminderd eventuele extra aangeboden garanties.”